կարգեր 2022. լրացում, մշակում

  1. Լրացուցիչ կրթության կազմակերպման կարգ
    Կրթահամալիրում 2017-2018 ուսումնական տարում գործող ուսումնական կենտրոններն են.
    Խմբագրել այսպես՝ կրթահամալիրում գործող ուսումնական կենտրոներն են
  • Երաժշտության, պարի
  • Կերպարվեստի և տեխնոլոգիայի
  • Կինո-ֆոտոյի և թատրոնի, բայց կա՞, ընտրությունն է
  • Օտար լեզուների
  • Մարզական
  • Շախմատի
  • Ուսումնական ագարակ
  • Մեդիագրադարան
  • Մանկավարժության,?
    ավելացնել
  • Քանդակի դպրոց
  • Գինու ու խաղողի դպրոց
  • Ոսկերչություն
  • Տեխնոպարկ
  • Երակարացված օր
    1. Լրացուցիչ կրթության յուրաքանչյուր կենտրոն ունի իր բլոգը (կայքը), լավ կլինի հղումները դնել ցանկի անվանումների վրա
    2. Մասնաճյուղի կայքում կա «Լրացուցիչ կրթություն» բաժին, որը ներկայացնում է տվյալ մասնաճյուղում իրականացվող լրացուցիչ կրթության ծրագրերը, պարապմունքներները, լրացուցիչ կրթություն ստացող սովորողներին… ենթակայերի այս էջը պիտի համապատասխանի կարգին՝ դպրոցների հղումներով.
    3.Սովորողը լրացուցիչ կրթություն կարող է ստանալ նաև տնային(հանել) լրացուցիչ առաջադրանքների, արձակուրդային ուսումնական նախագծերի միջոցով:
    4: Լրացուցիչ կրթությունը կազմակերպվում է.
  • լրացուցիչ կրթական ծառայությունների համար սահմանված կարգով կնքվող ուսումնառության(Հանել) պայմանագրերով և դրանց հավելվածներով որոշված ծնողական դրամական միջոցներով. վճարի չափը որոշվում է կրթահամալիրի խորհրդի հասատատած` ուսումնական գործունեության մեջ ներառված աշխատողի հիմնական աշխատավարձը ձևավորող միասնական ցուցանիշներով..

2. Սովորողի ուսումնական առաջադիմությունը, գործունեության արդյունքների, ճամբարների, ճամփորդությունների, ստուգատեսների, ֆլեշմոբների, նախագծերի մասնակցության սովորողի էլեկտրոնային գրանցման կարգ:

3. Բնագիտության կազմակերպումը դպրոց-պարտեզներում
պարտիզապուրակային գործունեություն. կազմակերպվում են դպրոց-պարտեզների տարածքներում, ղեկավարում է դպրոց-պարտեզի պարտիզպանը, սովորողների խումբը` 10-12 հոգի, 12 սովորողը՝ շատ է, մինչև՝ 5 սովորող
Ավելացնել՝
1. 3-րդ դասարանից սկսված սովորողն իր բլոգում ունենում է «բնագիտություն» բաժին, որտեղ հավաքվում են բնագիտական նախագծերը.
2.Բնագիտության պարապմունքի համար որպես ուսումնական լաբորատորիա գործում է նաև կրթահամալիրի տեխնոպարկը.

Սա ավելացնել

Դասավանդողը ուսումնական պարապմունքի առաջին րոպեներին դասարանի (դպրոցի) էլեկտրոնային ընթացիկ շաբաթվա (օրվա) մատյանում գրանցում է սովորողների բացակայությունը։ 

Դասարանում արտակարգ դեպքի՝ կապի ընդհատման, համակարգչի խափանման դեպքում դասավանդողն ըստ կարգի անմիջապես այդ մասին տեղեկացնում է գրասենյակի (ծրագրի) ղեկավարին, բացակայությունների մասին տեղեկությունը հաղորդում պարապմունքից հետո գրասենյակում, մատյանում նշումը կատարում մինչև օրվա վերջը։

Ըստ կարգի չտեղեկացված բացակայությունների (փախուստների) մասին գրասենյակի ղեկավարը արտակարգ պատահարների մասին տեղեկացման կարգի համաձայն անմիջապես հաղորդում է դպրոցի ղեկավարին։

Հաշվառման մատյանում սովորողի՝ սահմանված կարգով իրականացվող ուսումնական այլ աշխատանքները գրանցվում են օրվա մեջ՝ առանձին սյուներով։

  • Ուսումնական-հասարակական աշխատանքի սյունակում գրանցվում է օրվա այն ժամանակը, որում սովորողն աշխատել է՝ որպես պարզաբանում (comment) նշելով տեղը, աշխատանքը, ինչ է արել։
  • Նախագծային աշխատանքի սյունակում՝ դպրոցի ղեկավարի, կրթահամալիրի տնօրենի հրամանով որոշված ուսումնական աշխատանքը՝ ժամանակը, որում սովորողն աշխատել է՝ որպես պարզաբանում (comment) նշելով տեղը, աշխատանքը, ինչ է արել։ 

4.Շրջապատի, նյութական միջավայրի բարելավման, ուսումնական-հասարակական (քաղաքացիական կրթության) նախագծերն իրականացման կարգ

Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներ

Մանկավարժական աշխատողի բլոգին ներկայացվող պահանջներ․

Ընդհանուր պարապմունք․ Ուսումնական ժամերգություն

Բնագիտության կազմակերպումը դպրոց-պարտեզում․ Շուշան Ալեքսանյան

Սովորողների գնահատման կարգ

Չորրորդ դասարանի վերջում, սահմանված կարգով, ուսումնական աշխատանքի արդյունքների ուսումնասիրությունների կարգ:

Թողնել մեկնաբանություն